10% REDUCERE la trei sau mai multe produse diferite Detalii ofertă
Protecție solară

Ce efecte au radiațiile UVA și UVB?

Radiațiile UVA pătrund adânc în dermă, cel mai profund strat al pielii, în timp ce radiațiile UVB sunt în primul rând responsabile pentru daune cauzate epidermei: îmbătrânirea prematură a pielii, pete maronii și riduri. UVA pătrunde prin sticla ferestrelor și trece prin nori.

S-a demonstrat că razele UVA provoacă leziuni ale pielii la nivel celular care duc la agravarea semnelor de îmbătrânire și pot cauza daune organelor interne. Radiațiile UVB sunt raze mai intense care afectează straturile superficiale ale pielii și pot cauza arsuri solare, vezicule, inflamație și roșeață.

Expunerea la soare fără protecție solară poate cauza arsuri solare, îmbătrânirea prematură a pielii (fotoîmbătrânire), suprimarea sistemului imunitar și apariția cancerului de piele. Ambele tipuri de radiații UV joacă un rol cheie în dezvoltarea cancerului de piele și apariția semnelor de îmbătrânire a pielii.

Daunele cauzate de expunerea la radiațiile UV încep din prima secundă de când pielea este expusă la lumina soarelui, sunt cumulative și ireversibile, iar în timp aceste modificări celulare cresc riscul dezvoltării cancerului de piele. Bronzul este prima reacție de apărare a pielii împotriva radiațiilor solare și nu este sănătos.

În ciuda factorilor de risc, ne putem bucura în siguranță de activitățile în aer liber protejându-ne pielea împotriva radiațiilor UV cu produse cu protecție solară și îmbrăcăminte, pălării și ochelari de soare.

Majoritatea ferestrelor moderne sunt tratate pentru protecție UV, iar la nevoie poți instala folie cu protecție UV pe ferestrele casei și geamurile mașinii.

Ce înseamnă UPF?

UPF reprezintă protecția solară cu spectru larg UVA și UVB pentru materiale textile și evaluează cantitatea de radiație UV care pătrunde într-o țesătură și ajunge pe piele. Un obiect de îmbrăcăminte cu UPF 50 permite doar 1/50 din radiațiile UV care ajung pe suprafața materialului textil să treacă prin el.

UPF 50 blochează 49/50 sau 98% din radiațiile UV.

Un tricou obișnuit din bumbac alb s-ar putea să nu te protejeze la plajă și nici pe stradă. Când este uscat, un tricou alb din bumbac oferă doar un factor de protecție UV (UPF) de 5-7*. Și mai rău, atunci când este ud din piscină, nivelul de protecție al tricoului scade la aproximativ UPF 3, expunându-ne la radiații UV de care este posibil să nu fim conștienți.

*Sursa: The Skin Cancer Foundation

Care este diferența dintre SPF și UPF?

UPF = Ultraviolet Protection Factor

SPF = Sun Protection Factor

Conceptul este în esență același, ambele denumiri reprezintă protecția solară oferită de produsul respectiv – SPF pentru produsele cosmetice iar UPF pentru materiale textile.

Există totuși câteva diferențe:

SPF reprezintă doar protecția UVB pe când UPF reprezintă protecție cu spectru larg, acoperind radiațiile de tip UVA și UVB. SPF oferă protecție solară UVB și parțial UVA, necesită aplicarea produsului în strat generos și reaplicare o dată la 2-3 ore, după înot sau perspirație, pentru a menține protecția oferită.

UPF oferă protecție solară completă, uniformă și constantă pe toată durata folosirii obiectului de îmbrăcăminte.

Toate hainele oferă protecție solară?

Da, obiectele de îmbrăcăminte sunt cele mai eficiente pentru a obține o protecție solară uniformă și constantă și toate oferă protecție mai mult sau mai puțin.

De exemplu, un tricou alb de bumbac oferă protecție solară aproximativ UPF 5 – 7, iar același tricou ud protejează mult mai puțin, aproximativ UPF 3. La polul opus, un tricou din denim oferă protecție UPF 1700*.

*Sursa: The Skin Cancer Foundation

În general materialele sintetice, cu țesături compacte și culori închise sunt mai eficiente pentru protecția solară comparativ cu cele naturale (cu mici excepții), cu țesătură rară și culori deschise.

Toate obiectele de îmbrăcăminte și accesoriile textile care oferă protecție solară au etichetă care specifică factorul UPF și testele pe care se bazează acest factor. Protecția solară se poate obține din structura materialului textil sau folosind anumite tehnologii de impregnare a materialului.

Protecția UPF 50+ este cea mai mare protecție posibilă și echivalează cu aplicarea unui strat generos și uniform de protecție solară SPF 50+, fără a fi necesară reaplicare. UPF 50+ blochează mai mult de 98% din radiațiile solare.

Înțeleg că hainele UPF 50+ sunt cele mai eficiente pentru protejarea pielii de radiațiile solare, dar cred că o să sufăr din cauza căldurii dacă acopăr pielea cu materiale textile.

Deși când ne gândim la vară și vacanța la mare ne gândim la tricouri și pantaloni scurți pentru a tolera mai ușor soarele și temperaturile ridicate, realitatea este că pielea acoperită cu un material textil UPF 50+, subțire și respirabil, simte mai puțin căldura produsă de radiațiile solare IR (infraroșii).

Acest lucru înseamnă că hainele UPF 50+ oferă nu doar protecție solară ci reduc senzația de căldură pe care o simțim la soare. Același lucru este valabil și pentru pălării și umbrele.

Accesoriile și hainele Soari sunt concepute folosind un material subțire și respirabil care să ofere protecție solară excelentă și senzație de răcoare pe timpul purtării la soare.

Dacă folosesc îmbrăcăminte cu UPF 50+ mai trebuie să aplic cremă cu protecție solară?

Trebuie să aplici o cremă cu protecție solară SPF 30+ pe toate zonele de piele care nu sunt acoperite de îmbrăcăminte. Chiar dacă porți pălărie trebuie să aplici protecție solară pe față, urechi și gât, zone pe care nu le acoperim de obicei cu îmbrăcăminte.

Aplică produsul cu protecție solară SPF 30+, în strat uniform și generos, cu 20 de minute înainte de a ieși din casă. Reaplică o dată la două ore și imediat după înot, perspirație sau ștergerea pielii cu prosopul. Reaplică frecvent protecție solară pe buze. Limitează timpul petrecut la soare, în special între orele 10.00 – 14.00.

Pentru a preveni arsurile solare și pe cât posibil, daunele cauzate de radiațiile UV, atunci când petreci mult timp în aer liber trebuie să reaplici protecția solară pe zonele care nu sunt acoperite de îmbrăcăminte, să stai la umbră cât mai mult timp posibil, să folosești pălărie cu boruri late și ochelari de soare cu protecție UV.

E bine să bei apă suficientă pentru a evita deshidratarea, în special dacă preferi activități care presupun efort fizic susținut. În acest fel te poți bucura de soare fiind protejat de radiațiile UV.

Nu am nevoie de puțin soare pentru vitamina D?

Este adevărat că lumina solară generează producerea vitaminei D, însă nu se știe cât timp și ce zone de piele ar trebui expuse zilnic la soare pentru a obține cantitatea de vitamina D necesară zilnic. Realitatea este că există modalități mai sigure de a obține vitamina D fără a ne expune la radiațiile solare.

Alimente precum gălbenușul de ou, carnea roșie, laptele, sucul de portocale, ciupercile și peștele gras precum tonul și somonul sunt toate opțiuni bogate în vitamina D. De asemenea, la recomandarea medicului poți lua multivitamine sau un supliment alimentar care conține vitamina D.

Experții în cancer de piele avertizează împotriva expunerii neprotejate la soare, așa că e mai bine să iei în considerare adăugarea vitaminei D în dietă înainte de a sta la soare fără protecție solară. În plus, este posibil să obținem vitamina D și atunci când stăm la umbră.

Sunt tânăr(ă), sănătoasă, nu am riduri și pete. Chiar trebuie să mă protejez de radiațiile solare?

În afara riscului formării cancerului de piele care poate apărea la orice vârstă, expunerea zilnică la soare provoacă daune care devin vizibile în timp: riduri, pete, dilatarea porilor, lipsa fermității, agravarea afecțiunilor cutanate. Daunele solare sunt cumulative și nu se vindecă niciodată complet.

Protejarea corpului de radiațiile solare în fiecare zi folosind cremă cu protecție solară SPF 30 sau mai mare pe zonele de piele neacoperite de îmbrăcăminte și practicând alte măsuri de protecție împotriva soarelui – purtând o pălărie, îmbrăcăminte cu protecție UV, ochelari de soare și rămânând la umbră – au ca rezultat minimizarea riscului cancerului de piele și încetinirea apariției semnelor de îmbătrânire.

Cea mai bună metodă pentru a menține pielea de pe întregul corp cu aspect tânăr și sănătos este protejarea pielii de radiațiile solare. Riscul cancerului de piele este mai crescut în cazul persoanelor care au suferit arsuri solare repetate în tinerețe.

Cinci sau mai multe arsuri solare dublează riscul apariției melanomului, cancerul de piele cu rată ridicată de mortalitate. (sursa The Skincancer Foundation). La nivel mondial, în fiecare oră moare o persoană din cauza melanomului, iar în România melanomul este al 5-lea tip de cancer ca frecvență la bărbați și al 6-lea la femei.

Nu este niciodată prea devreme sau prea târziu să te protejezi de soare cu creme, haine, umbrelă, etc. Nu este niciodată prea devreme să iei măsuri pentru a preveni îmbătrânirea prematură și a reduce riscul cancerului de piele.

Trebuie să mă protejez de radiațiile UV tot timpul anului? Chiar și în zilele ploioase de toamnă sau iarna la schi?

Da. În timp ce razele UVB își schimbă intensitatea în funcție de poziția soarelui și de anotimp, razele UVA care pătrund profund în piele își schimbă mai puțin intensitatea pe tot parcursul anului, fiind prezente în atmosferă în toate orele de lumină. Acest tip de radiații UVA pot pătrunde prin nori, prin ferestrele casei și geamul mașinii.

În general medicii recomandă protejarea pielii în zilele când indicele UV este 3 sau mai mare*, iar cu ajutorul aplicației meteo poți afla indicele UV – indicele UV exprimă cantitatea/intensitatea măsurată sau prognozată de radiații ultraviolete (UV) recepționate de la soare într-un anumit loc și într-o anumită zi. (*Sursa: Codul european împotriva cancerului)

Această cantitate de radiații UV crește odată cu altitudinea, iar zăpada și apa reflectă radiațiile UV, astfel că pielea este expusă și la o cantitate mare de radiație difuză.

Soarele poate cauza arsuri solare iarna la schi, vara la mare sau în orice zi din an când pielea este expusă la soare fără protecție UV o perioadă mai lungă decât pragul de toleranță la radiațiile UV.

Am nevoie de protecție UV doar când sunt în aer liber sau trebuie să mă protejez și în casă?

Radiațiile UVA pătrund prin sticla ferestrelor, dar cantitatea de radiații care ajunge pe piele depinde de mai mulți factori și ar trebui să protejezi pielea doar în anumite situații.

Dacă ești într-o încăpere fără ferestre sau încăperea are o singură fereastră protejată de copaci sau dacă indicele UV este mai mic de 3 și în în locul în care stai pătrunde foarte puțină lumină solară, cantitatea de radiații UVA care ajunge în contact cu pielea este mică și nu ar trebui să te îngrijoreze.

La polul opus, dacă ești într-o seră sau într-o clădire cu pereți și tavan de sticlă, pielea este afectată la radiațiile UVA aproape la fel ca în aer liber și în acest caz trebuie să iei măsuri de protecție.

Comenzi și transport

Cum plasez o comandă online?

Poți plasa comenzi online pe site-ul www.soari.ro pentru cumpărături rapide și securizate. Tot ce trebuie să faci este să urmezi câțiva pași simpli. Iată câteva detalii despre fiecare etapă a plasării unei comenzi:

Caută și adaugă în coș produsele dorite

Poți căuta un produs în câmpul special de căutare sau navigând în Shop din meniul afișat în stânga. Dacă ai nevoie de ajutor în alegerea produselor te rugăm contactează-ne.

Toate produse au mai multe variante de culoare și unele au mai multe variante de mărime. Pe pagina fiecărui produs găsești un Ghid de mărimi care include mai multe dimensiuni. Alege culoarea și mărimea produsului. Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș.”

După adăugarea fiecarui produs vei vedea pe ecran un mesaj despre adăugarea produsului în coș, iar coșul tău de cumpărături afișat în partea dreaptă sus poate fi accesat pentru editarea și vizualizarea comenzii.

Verifică și finalizează comanda

Când ești pregătit să finalizezi comanda vizitează coșul tău de cumpărături și verifică cu atenție conținutul coșului, asigură-te că ai în coș doar produsele pe care le dorești. Pentru finalizarea comenzii este necesar să introduci datele de facturare și adresa de livrare și de asemenea, metoda preferată de livrare și plată a comenzii.

Poți scoate produse din coș, poți modifica numărul de bucăți pentru fiecare produs sau poți adăuga alte produse în coș. Înainte de finalizarea comenzii poți adăuga coduri sau vouchere de reducere. Vizitează pagina Oferte Speciale pentru a afla promoțiile active la data plasării comenzii.

Dacă ai deja un cont pe site și ai adăugat produse în coș, dar nu ai finalizat comanda, coșul tău de cumpărături va fi păstrat (dacă nu ștergi cookies) pentru o perioadă stabilită de setările browser-ului tău. Dacă plasezi comenzi la o dată ulterioară nu uita să verifici conținutul coșului tău.

Înainte de a trimite comanda, nu uita să citești Termeni și Condiții și să bifezi căsuța “Sunt de acord cu Termenii și condițiile site-ului. ”, acest pas confirmă faptul că ai citit, ai înțeles și accepți termenii și condițiile acestui site. Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Plasare comandă”. La scurt timp după trimiterea comenzii vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.

Detalii de facturare și livrare comanda

Adresa de facturare este adresa din cartea de identitate sau adresa folosită pentru înregistrarea cardului tău bancar. Adresa de livrare este adresa unde dorești să fie livrată comanda ta.

Poți introduce datele companiei tale dacă dorești să plasezi o comandă ca persoană juridică. Fiecare comandă este însoțită de factură și detalii despre garanție, declarație de conformitate, întreținere produse, etc. Pe ambalajul fiecărui produs am tipărit un code QR care poate fi scanat cu ajutorul camerei telefonului. Codurile QR permit accesul la pagina produsului respectiv.

Comenzile se livrează prin curierat rapid. Plata comenzilor se poate face online prin card bancar sau transfer bancar; numerar la livrarea prin curier.

Pot plasa comenzi pe site fără să am cont de utilizator?

Pe site poți plasa comenzi ca vizitator sau ca utilizator. Poți oricând crea un cont de utilizator folosind numele tău și adresa de e-mail. De asemenea la prima comandă pe site poți crea un cont cu datele tale pentru a-ți păstra istoricul comenzilor și pentru a plasa comenzi mai rapide.

Orice vizitator major (cu vârsta peste 18 ani) poate plasa comenzi direct pe site, în măsura în care este de acord cu Termenii și Condițiile.

Produsele comandate în acest magazin online pot fi livrate doar pe teritoriul României, prețurile afișate includ TVA (taxă pe valoare adăugată).

Cum pot testa materialul produselor Soari?

Probabil te întrebi dacă hainele purtate vara la temperaturi extreme îți vor cauza disconfort termic, mai ales dacă ai haine cu protecție UV concepute pentru sporturile de apă și știi că materialul folosit nu este foarte subțire.

Produsele Soari® sunt concepute cu scopul de a proteja pielea nu doar de radiațiile UV ci și de senzația de căldură cauzată de radiațiile infraroșii (IR).

În soare puternic, după nici un minut de expunere cu sau fără cremă cu protecție solară, simțim radiațiile infraroșii ca o senzație de căldură. În funcție de culoarea pielii și sensibilitatea la radiațiile solare, după câteva minute de expunere, senzația de căldură se intensifică, iar dacă nu ai aplicat și reaplicat protecție solară, după câteva ore de la expunere pielea este roșie, iritată sau în cel mai rău caz, arsă de soare.

Vrei să te convingi de calitatea materialului și că este mai bine să acoperi pielea atunci când petreci mult timp la soare?

Comandă o mostră gratuită de material cu 15 lei cost de transport prin curier, iar noi îți returnăm costul de transport ca reducere valorică aplicată unui produs din următoarea comandă.

Testează mostra de material la soare, de exemplu pune materialul pe un braț și pe celalalt braț aplică protecție solară SPF 30+ în cantitate generoasă. Observă senzația de căldură pe care o simți pe pielea neacoperită de material și senzația de confort termic oferită de materialul textil.

Împachetarea comenzii în ambalaj cadou

Dacă vrei să faci cuiva o surpriză, poți alege să împachetăm produsele într-o cutie de cadou și să trimitem cadoul la adresa dorită. La finalizarea comenzii bifează căsuța de Împachetarea comenzii în cutie de cadou, iar noi ne ocupăm cu grijă de împachetarea și expedierea cadoului.

Factura pentru comandă o găsești în contul tău, nu o includem în cutia de cadou.

Costul pentru ambalarea comenzii în cutie de cadou este 17 lei cu TVA inclus. În cazul returnării unei comenzi ambalate în cutie de cadou, costul pentru ambalajul cadou nu se stornează.

Cum pot afla statusul comenzii și cum pot urmări expedierea?

Dacă ai plasat o comandă pe site din contul de utilizator poți verifica oricând statusul comenzii în Contul Meu.

Dacă ai plasat o comandă ca vizitator și ai nevoie de informații despre statusul comenzii tale te rugăm să ne contactezi.

La expedierea comenzilor vom trimite un e-mail care conține numărul de urmărire și site-ul companiei de curierat care va livra comanda ta. Poți verifica statusul comenzii tale folosind numărul de urmărire, va fi disponibil în baza de date a curierului după câteva ore de la preluarea din depozitul nostru.

Dacă livrarea comenzii tale a întârziat te rugăm să verifici statusul coletului pe site-ul curierului, este posibil să fie programat pentru livrare chiar în ziua în curs. Dacă nu există detalii de livrare și au trecut 3 zile lucrătoare de la data expedierii coletului te rugăm să ne contactezi.

Pot modifica sau anula o comandă plasată pe site?

Cum pot modifica sau anula o comandă plasată pe site care nu a fost încă expediată?

Sistemul de procesare a comenzilor permite adăugarea unor produse la comandă sau modificarea detaliilor de livrare și facturare. Dacă dorești să faci modificări sau să anulezi o comandă te rugăm contactează Serviciu Clienți telefonic 0732 806 303 în cel mai scurt timp de la plasarea comenzii tale. În afara orelor de lucru te rugăm să trimiți un e-mail la info@soari.ro pentru a solicita modificarea sau anularea unei comenzi.

Orar Serviciu Clienți – de luni până vineri între 10.00 și 18.00, cu excepția sărbătorilor legale.

Timpul de procesare al comenzilor achitate online cu cardul bancar este foarte scurt și este posibil să expediem comanda ta chiar în ziua plasării ei. În condițiile legale poți anula o comandă și prin refuzul tău de preluare de la curier, te rugăm pe cât posibil să anunți anularea unei comenzi înainte să fie expediată sau livrată.

Sistemul de procesare a comenzilor nu permite ștergerea produselor dintr-o comandă, în acest caz te rugăm să ne contactezi cât mai repede posibil prin telefon sau e-mail pentru a anula comanda ta înainte de expedierea ei. Sumele datorate pentru plățile cu cardul sunt debitate din contul tău doar în momentul expedierii comenzii.

Dacă ai primit deja e-mail pentru confirmarea expedierii comenzii tale (verifică și în spam) te rugăm urmează indicațiile de mai jos. O dată ce comanda ta a fost expediată nu mai poate fi modificată.

Cum procedez dacă doresc să anulez comanda achitată și expediată, care încă nu a fost livrată?

Dacă ai primit deja e-mail cu expedierea comenzii tale, dar totuși dorești să renunți la comandă, te rugăm să ne anunți în cel mai scurt timp și dacă este cazul, să refuzi preluarea coletului. Acest lucru confirmă exercitarea dreptului contractual de retragere, imediat ce coletul tău refuzat va fi returnat la sediul nostru vom demara procedura de creditare a sumelor datorate.

Stornarea sumelor datorate se va face în maxim 14 (paisprezece) zile de la data primirii coletului refuzat în depozitul nostru. Taxele de livrare și returnare a coletului vor fi reținute din totalul achitat la plasarea comenzii pe site.

Cum procedez dacă doresc să anulez comanda achitată, cu livrare prin ridicare personală de la sediu?

Dacă ai achitat o comandă plasată pe site și ai ales să o ridici personal de la sediu, te rugăm să contactezi Serviciu Clienți 0732 806 303 pentru a anula comanda ta și a demara procedura de returnare integrală a valorii comenzii.

Cum pot returna o comandă după ce am deschis coletul?

Pentru situațiile când dorești returnarea coletelor livrate și deschise te rugăm să consulți Politica de retur.

Care sunt costurile de transport și timpul de livrare a comenzilor?

Tipuri de livrare și costuri de transport

Comenzile plasate pe site pot fi livrate doar pe teritoriul României, prin:

Curierat rapid. Pentru expedierea coletelor folosim companiile de curierat rapid Cargus sau TNT. Costurile de livrare sunt gratuite pentru comenzile care conțin accesorii și obiecte de îmbrăcăminte marca Soari.

Costul de livrare pentru mostra gratuită de material este 15 lei (cu TVA inclus) și îl returnăm ca reducere valorică aplicată unui produs din următoarea comandă plasată de pe același cont de utilizator.

Comenzile vor fi livrare la adresa de livrare specificată la plasarea comenzii. Orice cost cauzat de menţionarea unei adrese greșite sau incomplete va fi suportat de cumpărător. Orice cost cauzat de modificarea adresei de livrare va fi suportat de cumpărător.

Procesarea comenzilor și termenii de livrare

Comenzile se procesează în ordinea primirii lor, de luni până vineri între orele 10.00 – 15.00, cu excepția sărbătorilor legale. Comenzile achitate prin card sau transfer bancar sunt expediate după confirmarea plății. La expedierea coletului vei primi un e-mail care include numărul de urmărire al expedierii.

De la expedierea coletului, termenul de livrare este de 1 – 3 zile lucrătoare (1-2 zile pentru orașele mari, 2-3 zile pentru localitățile mai mici), în funcţie de destinația fiecarui colet, după cum urmează:

  • Comenzile înregistrate de luni până vineri, până în ora 14:00 sunt procesate în aceeași zi.
  • Comenzile înregistrate de luni până joi, după ora 14:00 sunt procesate în ziua următoare.
  • Comenzile înregistrate vineri după ora 14.00, sâmbătă, duminică şi în zilele cu sărbatori legale, vor fi procesate și livrate începând de luni sau prima zi lucrătoare, așa cum este specificat mai sus.

Programul de livrare a comenzilor este de luni până vineri între orele 09:00 şi 18:00.

Notă: 
Termenii de livrare de mai sus sunt informativi, în general curierii livrează coletele în 1 zi lucrătoare de la data expedierii, în orașele mari. De sărbători sau în perioadele cu promoții este posibil ca livrările să dureze 2-5 zile sau chiar mai mult.

Nu putem garanta termenii de livrare de mai sus în cazul unor evenimente ce nu țin de controlul nostru, cum ar fi (fără a se limita la): cazuri de forţă majoră (cutremure, inundaţii etc.), intervenţii ale autorităţilor de stat, greve, condiții meteo nefavorabile, probleme logistice întâmpinate de transportator etc.

Coletul nu a fost livrat și nu există detalii de livrare pe site-ul curierului

Poți verifica oricând statusul comenzii tale accesând contul tău și siteul curierului pentru urmărirea expedierii folosind codul de urmărire primit în e-mailul care confirmă expedierea coletului. Din diverse motive este posibil ca livrarea să întârzie. Te rugăm în acest caz să verifici statusul coletului pe site-ul curierului, este posibil să fie programat pentru livrare chiar în ziua în curs. Dacă nu există detalii de livrare și au trecut 3 zile lucrătoare de la data expedierii coletului te rugăm să ne contactezi.

Ce metode de plată sunt acceptate pentru comenzi?

Toate prețurile de pe site sunt exprimate în lei și includ TVA (taxă pe valoare adăugată). Comenzile vin însoțite de factură.

Comenzile plasate pe site pot fi achitate folosind următoarele metode de plată:

NUMERAR

Plata se face in lei, integral, la livrarea produselor la domiciliu, către agentul de curierat care efectuează livrarea.

CARD BANCAR (acest tip de plată este în curs de implementare)

Se acceptă cardurile emise sub sigla Visa, Visa Electron, Vpay, MasterCard, Maestro. Nu se percepe comision suplimentar pentru tranzacții.

Pentru asigurarea securității tranzacțiilor online, site-ul folosește platforma ING WebPay. Pentru finalizarea tranzacției, trebuie introduse datele necesare autorizării tranzacției în platforma de plăți ING WebPay.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plată ING WebPay, în condiții de siguranță deplină. soari.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău.

În cazul în care cardul este asociat unui cont în alta monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.

TRANSFER BANCAR – ORDIN DE PLATĂ

Plata prin Ordin de plată se face doar în baza unei confirmări emise de soari.ro pe care o vei primi prin e-mail după plasarea comenzii. Detaliile de plată se trimit în e-mailul pentru confirmarea comenzii. Expedierea comenzilor se face după confirmarea plații. Termenul de achitare a comenzii de la data plasării este de 2 zile lucrătoare, comanda se anulează automat în lipsa plății.

Cum pot obține un cod de reducere?

Pagina Oferte Speciale conține toate promoțiile active, inclusiv coduri de reducere. Pentru a fi la curent cu promoțiile și noutățile Soari abonează-te la newsletter, mai jos. Vei primi 4 sau maxim 5 e-mailuri lunare și te poți dezabona oricând dorești.

Cum pot folosi un cod de reducere ?

La plasarea comenzii poți aplica orice cod de reducere valid, în câmpul pentru coduri de reducere. Poți folosi un singur cod de reducere pentru comandă, doar înainte de finalizarea comenzii. Codurile de reducere nu se pot aplica la o dată ulterioară, pentru comenzi deja plasate pe site.

Care sunt condițiile de folosire ale codurilor de reducere?

Pentru fiecare comandă se poate aplica un singur cod de reducere. Codurile de reducere nu se aplică împreună cu alte coduri sau vouchere și nu se aplică seturilor de produse sau produselor cu preț redus, din categoria Oferte Speciale. Fiecare cod de reducere este valabil pe o perioadă determinată, specificată în clar pe site.

 

Am primit un colet deteriorat sau un produs deteriorat / defect. Cum procedez?

Toate produsele marca Soari comercializate prin Evora Blue SRL sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu va fi luată în considerare.

Cumpărătorul sau destinatarul comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului în momentul efectuării livrării, să verifice conținutul coletului și integritatea produselor comandate, imediat după preluarea coletului. În acest fel, orice situație neplăcută cauzată de manipulare în timpul transportului sau alți factori, poate fi remediată în cel mai scurt timp.

În caz de anomalie vizibilă cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsele comandate (produse lipsă, produse deteriorate), cumpărătorul sau destinatarul comenzii va trebui să urmeze în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos, corespunzătoare condițiilor comenzii.

Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricărei reclamații împotriva transportatorului și a vânzătorului, iar cumpărătorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume și nici nu va putea să pretindă ca vânzătorul să livreze din nou produsele comandate.

De asemenea, cumpărătorul sau destinatarul comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienți 0732 806 303 pentru a afla modalitățile de returnare a produselor deteriorate sau defecte. Procedura de returnare a produselor deteriorate indicată de Serviciu Clienți va trebui urmată în mod obligatoriu de cumpărător. În caz contrar, cumpărătorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau înlocuirea produselor respective.

Procedurile ce trebuie  urmate obligatoriu atunci când coletul este deteriorat

Constatare în prezența agentului de curierat

Atenție! Momentan nu oferim serviciul de deschidere a coletului la livrare. Nu este permisă condiționarea de către cumpărător a primirii coletului sau achitării prin ramburs a prețului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea conținutului acestuia!

În cazul daunelor vizibile ale coletului, cumpărătorul va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve trebuie scrise de către destinatarul comenzii pe bonul de livrare al companiei de curierat. Totodată, cumpărătorul va semnala obiecțiunile la Serviciu Clienți Soari, prin e-mail la adresa: info@soari.ro.

Vom deschide un tichet de daună pentru coletul deteriorat și vom oferi o soluție pentru remedierea problemei în maxim 7 zile de la primirea sesizării.

Constatare în absența agentului de curierat

Cumpărătorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formulând toate reclamațiile și rezervele la Serviciu Clienți, doar prin e-mail la adresa: info@soari.ro. Notificarea incidentelor și formularea rezervelor trebuie să intervină în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării. Te rugăm să specifici numele tău, adresa de e-mail folosită pentru plasarea comenzii și numărul comenzii tale.

Vom furniza un răspuns privind reclamațiile înregistrate în termen de maxim 14 (paisprezece) zile.

Am primit un produs defect prin comandă online, pot să-l returnez?

Ne străduim în permanență să oferim produse sigure și de calitate excelentă. Se poate întâmpla însă ca anumite produse să prezinte anomalii. Dacă produsul pe care l-ai primit prezintă vreun defect, nu ezita să ne scrii un mail la info@soari.ro, menționând numele produsului care poate fi găsit în confirmarea comenzii și tipul de defect constatat, atașând de asemenea, dacă este posibil, o imagine care să arate problema. Te rugăm să specifici numele tău, adresa de mail folosită pentru plasarea comenzii și numărul comenzii tale.

Vom furniza un răspuns privind sesizările înregistrate în termen de maxim 14 (paisprezece) zile. Pentru ca sesizarea ta să fie valabilă te rugăm să o trimiți în termen de maxim 3 (trei) zile de la data livrării comenzii tale. În cazul în care bunurile pe care le-ai achiziționat prezintă defecte, Evora Blue SRL respectă toate reglementările prevăzute de lege privind garanția, oferind un produs nou la schimb sau rambursarea sumei achitate, dacă înlocuirea nu este posibilă.

Am primit comanda incompletă sau am primit alt produs decât cel comandat. Cum procedez?

Dacă ai constatat că lipsesc anumite produse, accesorii sau cadouri din colet sau dacă ai primit alt produs decât cel comandat te rugăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului, de preferință telefonic 0732 806 303. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Pentru o soluționare cât mai rapidă te rugăm menționează atât datele comenzii (nume, adresa email, număr de comandă) cât și denumirea produsului livrat incorect sau nelivrat.

Livrări întârziate și comenzi nelivrate

Din diverse motive este posibil ca expedierile prin curier să nu fie livrate în 1-3 zile lucrătoare de la expediere (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), ne cerem scuze pentru aceste situații. Te rugăm în acest caz să verifici statusul expedierii pe site-ul curierului, este posibil ca livrarea să fie programată chiar în ziua în curs.

Numărul de urmărire a comenzii tale este trimis în e-mailul pentru confirmarea expedierii coletului. Dacă nu există detalii de livrare pe site-ul curierului și au trecut 3 zile lucrătoare de la data expedierii coletului te rugăm să ne contactezi.

În perioada sărbătorilor legale sau a reducerilor speciale este posibil ca procesarea comenzilor și livrarea acestora să dureze mai mult ca de obicei. Te rugăm verifică statusul comenzii tale în contul tău și statusul expedierii pe site-ul curierului, iar dacă există probleme în procesarea sau livrarea comenzii tale te rugăm să ne contactezi.

Ce se întâmplă dacă nu sunt la adresă în ziua livrării?

Curierul va mai face o încercare de livrare în ziua următoare. În cazul în care nu se poate livra comanda, aceasta se va păstra la filiala curierului, timp de 7 zile lucratoare. Contactează-ne pentru a stabili o nouă livrare sau contactează compania de curierat pentru a ridica personal coletul de la filiala curierului.

Este posibil să cerem redirecționarea coletului tău la o altă adresă, eventualele taxe de redirecționare percepute de curier vor fi adăugate facturii tale, vom trimite un e-mail pentru confirmarea redirecționării.

Care este politica de retur a produselor?

Pot returna o comandă sau produse din comandă?

Poți returna orice produse din comanda ta sau poți returna comanda ta integral, în maxim 30 zile calendaristice de la data primirii comenzii, în condițiile explicate mai jos. Daca ai plătit pentru comanda ta și nu ai deschis coletul, ți se va rambursa integram suma achitată pentru comandă .

Dacă din orice motiv nu ești mulțumită/mulțumit de produsele achiziționate, poți returna produsele nepurtate, în ambalajul original împreună cu formularul de retur, fără nicio explicație în termen de 30 de zile de la data primirii comenzii.

SC Evora Blue SRL garantează o rambursare integrală a valorii produselor dacă toate articolele sunt returnate printr-o companie de curierat, în starea lor inițială, cu ambalajul și etichetele originale, intacte, nefolosite și nepurtate, respectiv într-o stare în care produsul poate fi comercializat din nou. Nu acceptăm colete returnate folosind serviciile Poștei Române.

Acest lucru înseamnă că produsele nu trebuie să fi fost purtate, deteriorate, murdare sau cu defecte (dacă acest lucru nu a fost semnalat deja) și că orice etichete ale produsului trebuie să fie intacte, inclusiv documentele sau cadourile care l-au însoțit. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă semne de uzură sau purtare, zgârieturi, pete, urme de folosire, spălare, etc. SC Evora Blue SRL nu va returna contravaloarea produselor în cazul in care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului.

Care este procedura de returnare a unui produs sau a comenzii?

Daca îndeplinești condițiile de mai sus și dorești să returnezi o comandă parțial sau integral te rugăm să ne transmiți o notificare prin e-mail la adresa info@soari.ro, cu subiectul Retur comandă, care să includă informațiile de mai jos:

– numele cumpărătorului, adresa de e-mail și numărul comenzii
– denumirea și numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate
– data livrării produselor
– contul IBAN unde se poate restitui valoarea produselor
– motivul returnării (opțional)

După primirea instrucțiunilor de retur de la SC Evora Blue SRL prin e-mail, în cel mai scurt timp de la primirea respectivelor instrucțiuni, în decurs de maxim 14 zile de la data la care ne-ai comunicat sesizarea de retur, trebuie să returnezi pe cheltuiala și riscul tău produsele intacte, la adresa indicată în e-mail.

Alături de produsele în ambalajul original te rugăm să incluzi formularul de retur completat. Descarcă formularul de retur.

Poți returna produsele doar prin companii de curierat sau personal (nu acceptăm colete returnate folosind serviciile Poștei Române). Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, însoțite de accesoriile, cadourile, pliantele și alte documente primite în colet.

După inspecția calitativă și cantitativă a produsele returnate, SC Evora Blue SRL va rambursa prin transfer bancar în termen de maxim 14 de zile calendaristice contravaloarea produselor returnate, la prețul de achiziție. Nu se acceptă returnarea produselor cu ramburs. Produsele folosite nu vor fi acceptate pentru retur.

În cazul achiziției utilizând un card cadou, valoarea cardului nu poate fi returnată. Însă această valoare poate fi folosită pentru orice achiziție viitoare.

Ne rezervăm dreptul de a refuza returul dacă produsul este deteriorat de către client sau returul este incomplet (de ex: nu acceptăm ca retur o singură mănușă).

Notificarea de retur și soluțiile oferite pentru procesarea returului se comunică doar prin e-mail la adresa info@soari.ro.

Cine achită taxele de returnare a produselor?

În conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de cumpărător.

Prin excepție, în cazurile de neconcordanță între produsele livrate și comandă și în cazurile în care se constată defecte de fabricație, cheltuielile de returnare vor fi suportate de SC Evora Blue SRL.

POLITICA DE RETUR SE REGĂSEȘTE ÎN TERMENII ȘI CONDIȚIILE MAGAZINULUI ONLINE

Pot recicla ambalajele produselor Soari?

Green Policy – Politica de mediu

Tot ce facem are un impact asupra mediului înconjurător. De aceea Soari a adoptat de la bun-început o politică de mediu în care bunăstarea oamenilor şi a animalelor este pe primul loc.

Aplicăm aceste principii cât putem de eficient, în tot ceea ce facem: în conceperea şi producţia produselor noastre, în procesul de ambalare şi de expediere a comenzilor.

Ambalajele produselor Soari

Produsele Soari sunt ambalate în cutii de carton, acestea sunt reciclabile.

Ambalarea comenzilor Soari

Cutiile de carton în care expediem comenzile și materiale promoționale incluse în colet sunt confecţionate din hârtie și pot fi reciclate în cadrul oricărui program de reciclare a hârtiei.

Protejarea produselor pentru un transport în siguranţă către destinatar se face cu fulgi de amidon, biodegradabili și solubili în apă.

Întrebări generale

Cum sunt securizate datele cardului bancar?

Site-ul soari.ro este securizat cu un certificat SSL, fiecare pagină este criptată prin Secure Sockets Layer (SSL) – protocol criptografic care permite comunicații sigure pe internet. Poți verifica această criptare în URL site-ului care începe cu https.

Datele cardului bancar nu sunt colectate pe site și nu sunt accesibile companiei noastre, sunt colectate prin platforma de procesare a plăților ING WebPay, furnizată de banca ING BANK. Toate datele cardului tău sunt criptate în timpul procesului de transmitere online. Platforma de plăți cu cardul este securizată și va trimite un e-mail de confirmare imediat ce cardul tău bancar este acceptat pentru plata comenzii.

Pe extrasul de cont plățile pentru comenzile tale vor avea inclus în descriere Soari, pentru identificare rapidă.

Întâmpin dificultăți în folosirea site-ului. Ce pot face?

Ne cerem scuze pentru problemele întâmpinate în folosirea site-ului. Sesizarea ta ne este de ajutor pentru a repara eventuale erori apărute pe site și pentru a îmbunătăți permanent platforma online.

Dacă întâmpini probleme la plasarea comenzii te rugăm sună la 0733 098 360 pentru a-ți acorda suport tehnic, de luni până vineri între orele 10:00 și 18:00, cu excepția sărbătorilor legale.

În afara orelor de program te rugăm scrie un e-mail la: info@soari.ro, iar dacă este posibil specifică tipul de dispozitiv folosit pentru accesarea site-ului (PC, telefon, tabletă) și numele browserului. Te rugăm descrie în detaliu problema întâmpinată sau trimite o imagine cu eroarea afișată pe ecran.

Site-ul este optimizat pentru browserele: Google Chrome, Mozilla, Safari și este responsive. Pentru a te asigura că vizualizezi cea mai nouă versiune a site-ului îți recomandăm să ștergi frecvent istoricul cache al browserului tău. Vizitând pagina de suport Google Chrome poți obține mai multe detalii despre golirea memoriei cache pentru diferite browsere. De asemenea îți putem trimite instrucțiuni pentru golirea memoriei cache prin e-mail.

 

 

Care este politica de utilizare a cookie-urilor?

Care este politica de prelucrare a datelor cu caracter personal?

S.C. Evora Blue SRL este înregistrată ca operator în Registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal sub numărul 30320. Scopul colectării datelor este comerțul online, reclamă, marketing și publicitate, servicii de comunicații electronice.

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, Soari reprezentată prin SC Evora Blue SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine.

Datele personale introduse de către utilizator vor fi folosite de SC Evora Blue SRL numai în scopul declarat al site-ului soari.ro. SC Evora Blue SRL garantează că datele furnizate de vizitatorii/clienții/abonații site-ului soari.ro prin intermediul formularului de creare cont, abonament la newsletter și cele furnizate la plasarea comenzilor nu vor fi vândute, distribuite sau divulgate terțelor părți.

Pentru detalii despre datele personale și modul de păstrare al acestora te rugăm citește Politica de confidențialitate.