Accesoriile și obiectele de îmbrăcăminte marca SOARI® sunt echipamente pentru protecție solară, confecționate din material textil cu protecție UV UPF 50+ testat pe standardele EN 13758-2 (Europe) și AS/NSZ 4399 (Australia/New Zealand).
Doar zonele acoperite sunt protejate. Protecția solară poate să scadă o dată cu uzura materialului sau când materialul este ud sau întins excesiv. Produsele SOARI® nu sunt concepute pentru sporturi de apă.
Garanții pentru produse
Garanția se acordă produsului pentru a fi utilizat în mod obișnuit, în condiții normale, pentru deficiențe neimputabile consumatorului și în condițiile respectării intrucțiunilor de utilizare și întreținere prezentate pe site la data achiziției și pe certificatul de garanție.
Clientul este obligat să-și însușească și să respecte pictograma cu instrucțiunile de curățare și întreținere a articolelor de îmbrăcăminte Soari. Pictogramele sunt tampografiate pe fiecare produs și sunt prezentate cu explicații pe pagina produsului, pe suport tipărit la primirea comenzii, pe certificatul de garanție și mai jos.
SC Evora Blue SRL este răspunzătoare faţă de client pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele. Clientul are dreptul de a solicita să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs.
Clientul are dreptul de a solicita în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord de parti şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru client, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care clientul a adus la cunoştinţă lipsa de conformitate a produsului.
La solicitarea garanției clientul va returna produsele în ambalajul original împreună cu factura fiscală și cu formularul de retur, menționând lipsa conformității existentă. Acesta trebuie completat, semnat, datat și atașat facturii fiscale. Lipsa ambalajului produsului care include etichetele cu detaliile produsului duce automat la pierderea oricărei garanții. Denumirea, modelul, codul produsului, data cumpărării și prețul, se găsesc pe factură și acestea reprezintă date esențiale de care societatea noastră are nevoie pentru soluționarea oricăror reclamații ulterioare.
Contravaloarea produsului returnat se va plăti prin transfer bancar în cel mult 14 zile calendaristice de la data la care SC Evora Blue SRL a primit produsele împreună cu formularul de retur. În această situație clientului care a notificat în prealabil prin e-mail la adresa info@soari.ro SC Evora Blue SRL îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a facut referire vor fi returnate la adresa afișată pe site și menționată de SC Evora Blue SRL în răspunsul prin care ia la cunoștință solicitarea clientului, în termen de 14 zile calendaristice de la data expedierii notificării. În caz contrar SC Evora Blue SRL va considera cererea nefondată/invalidă.
În cazul înlocuirii produsului cu unul identic, înlocuirea se va face prin plasarea unei noi comenzi în condițiile și limitele acesteia.
Declarația de conformitate se regăsește pe pagina fiecărui produs. Comenzile vin însoțite de documente care includ linkuri către certificatul de garanție și declarația de conformitate. Aceste documente se pot descărca și de mai jos:
Descarcă Certificat de garanție
Descarcă Declarație de conformitate
Termenele de garanție
Garanție comercială de 30 de zile. Garanție de conformitate de 2 ani de la data vânzării.