Folosirea website-ului soari.ro (denumit în continuare „site”) constituie acceptul dumneavoastră privind respectarea termenilor și condițiilor de mai jos (denumit în continuare „contract”). Termenii și condițiile se aplică tuturor comenzilor plasate de client (denumit in continuare „dumneavoastră” sau “client”) către societatea SC Evora Blue SRL, denumită în continuare „vânzător”, pe site-ul soari.ro sau pe versiunea pentru mobil a site-ului, și se aplică oricărei alte înțelegeri încheiate între client și vânzător.
Soari® reprezentată prin SC Evora Blue SRL
Sediul social: Str. Lacului, Cam C, Etaj 1, Ghiroda, Timiș0ara, România
Cod unic de inregistrare: RO30746151
Registrul Comertului: J/2444/2012
Telefon: 0732 806 303 (apel cu tarif normal)
E-mail: info@soari.ro
Serviciul Clienți: luni – vineri între 10 – 18, cu excepția sărbătorilor legale
Doar persoanele cu vârsta de cel puțin 18 ani, care nu se afla sub tutelă și care au o adresă de domiciliu sau altă adresa în România, pot plasa o comanda. Fiecărei comenzi i se vor aplica Termenii și Condițiile specificate în contractul de mai jos, la momentul plasarii comenzii.
Prin accesarea, utilizarea sau obținerea oricărui conținut date materiale, informații, produse sau servicii, sunteți de acord să respectați acest contract. Vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba, de a corecta, de a modifica, de a adăuga și de a retrage în parte sau în întregime din prezentul contract, în mod unilateral fără a fi necesar acordul prealabil al utilizatorului. Accesand pagina “Termeni și conditii” puteți citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.
Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor din prezentul contract. Înainte de plasarea unei comenzi clientul va confirma că a citit, a înțeles și este de acord cu termenii și condițiile contractuale.
Drepturile proprietății intelectuale ale acestui site precum și toate materialele conținute de acesta, inclusiv, dar nelimitându-se la imagini, text, fotografii, design, pictograme și ilustrații, excepție făcând acelea care sunt deja protejate de drepturile de copyright și proprietate intelectuală, sunt proprietatea SC Evora Blue SRL și/sau a proprietarilor sau afiliaților săi. Pentru a reproduce, republica, modifica, încărca, publica, transmite, redistribui sau afișa public material preluat de pe acest site, aveți nevoie de permisiunea scrisă a SC Evora Blue SRL.
Mărcile înregistrate și logo-urile utilizate și afișate în cadrul acestui site sunt mărci înregistrate ale SC Evora Blue SRL. Nici o parte din conținutul acestui site nu trebuie interpretată ca fiind acordată cu titlu gratuit, prin implicarea sau prin orice altă modalitate, a oricărei licențe sau drept de a folosi oricare dintre mărcile înregistrate afișate pe site fără a avea permisiunea scrisă a proprietarului mărcilor înregistrate.
Utilizatorii pot vizualiza și descărca material de pe acest site doar în scopuri personale, necomerciale privind utilizarea la domiciliu, această permisiune fiind considerată adecvată acestui contract. SC Evora Blue SRL va impune drepturile sale intelectuale conform măsurilor legale în vigoare. Orice alte drepturi care nu sunt în mod expres garantat în cadrul acestui Contract sunt rezervate de către SC Evora Blue SRL.
Pentru plasare comenzilor pe site este necesar să creați un cont sau să finalizați o comandă cu statut de ‘vizitator’. Pentru plasarea comenzilor se vor solicita anumite informații inclusiv, dar fără a se limita la adresa de e-mail și numărul de telefon. Datele dumneavoastră personale vor fi tratate confidențial de SC Evora Blue SRL. De asemenea considerăm acceptul dumneavoastră privind informațiile furnizate ca fiind precise, complete și actuale. Totodată, sunteți de acord să achitați toate taxele ce pot apărea datorită altor utilizatori ai contului dumneavoastră.
Prețurile afișate pe site sunt exprimate în Ron (lei) și conțin TVA (taxă pe valoare adăugată). SC Evora Blue SRL își rezervă dreptul de a modifica oricând prețurile de pe site.
La finalizarea comenzilor clientul poate achita comanda cu cardul bancar, prin intermediul platformei de plăți ING WebPay. Plata online este securizată, iar datele cardului bancar nu sunt stocate sau vizualizate de către vânzător.
Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.
Ofertele prezentate pe site sunt în permanență supuse modificărilor, astfel încât produsele afișate pot exista sau nu în stoc, o infirmare în acest sens urmând a fi comunicată ulterior.
Dupa plasarea comenzii de către utilizator, vânzătorul va transmite un e-mail de confirmare a primirii comenzii. Ulterior primirii comenzii vânzătorul va verifica disponibilitatea produselor și va comunica, dacă este cazul, indisponibilitatea anumitor produse.
Prezentarea produselor pe site-ul soari.ro nu este o ofertă în sensul legal și nu are efecte legale, fiind doar un catalog online de prezentare. Includerea oricăror produse sau servicii pe site la un moment dat nu implică și nu garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în permanență/în orice moment. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.
Toate ofertele speciale sunt prezentate pe site pe pagina dedicată ofertelor speciale, cu toate condițiile de aplicare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a înceta în orice moment sau de a modifica aceste oferte speciale, mai puțin pentru comenzile deja achitate.
Pentru plata comenzii, în funcție de preferințe sau de opțiunile disponibile pentru comanda respectivă se acceptă card bancar (Visa, MasterCard, Maestro), ordin de plată sau numerar la livrare.
Comenzile pot fi expediate prin curierat rapid sau pot fi ridicate de la sediul vânzătorului. Termenul de livrare al produselor prin curierat rapid, în mod normal se încadrează între 2 zile și 2 săptămâni, din momentul înregistrării comenzii pe siteul soari.ro. De cele mai multe ori curierul va livra comenzile în 2-3 zile lucrătoare de la expedierea acestora. Vânzătorul se angajează să trimită numărul de urmărire (dacă există) pentru fiecare comandă expediată prin curierat rapid, în e-mail-ul de confirmare a expedierii.
Din diverse motive este posibil ca livrările efectuate de transportator să nu fie făcute în maxim 2-3 zile lucrătoare (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), iar in aceste situații vă rugăm să cereți detalii despre coletul dumneavoastră în scris sau telefonic, firmei de curierat, folosind numărul de urmărire AWB regăsit în mail-ul primit de la noi, iar în cazul în care nu sunteți mulțumiți de serviciile de transport furnizate de firma de curierat vă rugăm să ne anunțați de situația creată pentru a remedia problema.
Vânzătorul nu este responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletele în termen de 2-3 zile (exemplu de alte situații: erori de sistem ale transportatorilor, volum mare pe ruta respectivă, etc). Vânzătorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor. Vânzătorul nu acordă compensații pentru coletele livrate cu întârziere din motive care nu țin de competența vânzătorului. Clientul își poate exercita dreptul de retragere și poate refuza orice colet livrat cu întârziere.
Cu toate ca Site-ul este este accesibil în întreaga lume, nu toate produsele despre care se discută sau se vând pe Site vor fi disponibile tuturor persoanelor sau în toate jurisdicțiile sau locațiile geografice. SC Evora Blue SRL oferă și vinde produse doar rezidenților români și expediază colete doar către adrese de pe teritoriul României. Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita, la propria discreție, accesul la Site și/sau furnizarea oricărei cantități a oricărui produs sau serviciu oricărei persoane, zone geografice sau jurisdicții daca se dorește acest lucru.
Prețurile produselor și serviciilor afișate sunt exprimate în lei și includ T.V.A. conform legislației în vigoare. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii precum şi pentru orice alte plăți aferente comenzii, inclusiv facturi de stornare în format electronic, prin adăugarea facturii în contul clientului, în colet sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de client în contul său, după caz. Toate coletele sunt însoțite de factură sau confirmarea comenzii pe suport tipărit.
Toate facturile comenzilor tale sunt disponibile pentru descărcare pe Site, pot fi accesate din Contul meu – Facturi. Facturile și comenzile deja livrate nu pot fi modificate.
Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, clientului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în Contul meu.
În cazul în care comenzile se achită cu un card asociat unui cont în alta monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Pentru plata cu cardul bancar vânzătorul nu percepe comisioane suplimentare.
Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, fără notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
– datele furnizate de către client pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
– comenzile cu ridicare personală și plata la ridicare se anulează după 2 zile de la data plasării dacă nu au fost ridicate
Acest site nu oferă consiliere medicală și nici nu încearcă să pună diagnostic sau să trateze probleme ale pielii sau afecțiunile cutanate. Dacă aveți o problemă medicală privind pielea dumneavoastră, consultați un medic dermatolog.
Accesoriile și obiectele de îmbrăcăminte marca SOARI® sunt echipamente de protecție solară, confecționate din material textil cu protecție UV UPF 50+ testat pe standardele EN 13758-2 (Europe) și AS/NSZ 4399 (Australia/New Zealand).
Doar zonele acoperite sunt protejate. Protecția solară poate să scadă o dată cu uzura materialului sau când materialul este ud sau întins excesiv. Produsele SOARI® nu sunt concepute pentru sporturi de apă.
Garanția se acordă produsului pentru a fi utilizat în mod obișnuit, în condiții normale, pentru deficiențe neimputabile consumatorului și în condițiile respectării intrucțiunilor de utilizare și întreținere prezentate pe site la data achiziției și pe certificatul de garanție.
Clientul este obligat să-și însușească și să respecte pictograma cu instrucțiunile de curățare și întreținere a articolelor de îmbrăcăminte Soari. Pictogramele sunt tampografiate pe fiecare produs și sunt prezentate cu explicații pe pagina produsului, pe suport tipărit la primirea comenzii, pe certificatul de garanție și mai jos.
SC Evora Blue SRL este răspunzătoare faţă de client pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele. Clientul are dreptul de a solicita să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs.
Clientul are dreptul de a solicita în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord de parti şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru client, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care clientul a adus la cunoştinţă lipsa de conformitate a produsului.
La solicitarea garanției clientul va returna produsele în ambalajul original împreună cu factura fiscală și cu formularul de retur, menționând lipsa conformității existentă. Acesta trebuie completat, semnat, datat și atașat facturii fiscale. Lipsa ambalajului produsului care include etichetele cu detaliile produsului duce automat la pierderea oricărei garanții. Denumirea, modelul, codul produsului, data cumpărării și prețul, se găsesc pe factură și acestea reprezintă date esențiale de care societatea noastră are nevoie pentru soluționarea oricăror reclamații ulterioare.
Contravaloarea produsului returnat se va plăti prin transfer bancar în cel mult 14 zile calendaristice de la data la care SC Evora Blue SRL a primit produsele împreună cu formularul de retur. În această situație clientului care a notificat în prealabil prin e-mail la adresa info@soari.ro SC Evora Blue SRL îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a facut referire vor fi returnate la adresa afișata pe site și menționată de SC Evora Blue SRL prin care ia la cunoștință solicitarea clientului, în termen de 14 zile calendaristice de la data expedierii notificării. În caz contrar SC Evora Blue SRL va considera cererea nefondată/invalidă.
În cazul înlocuirii produsului cu unul identic, înlocuirea se va face prin plasarea unei noi comenzi în condițiile și limitele acesteia.
Declarația de conformitate se regăsește pe pagina fiecărui produs. Comenzile vin însoțite de documente care includ linkuri către certificatul de garanție și declarația de conformitate. Aceste documente se pot descărca și de mai jos:
Descarcă Certificat de garanție
Descarcă Declarație de conformitate
Garanție comercială de 30 de zile. Garanție de conformitate de 2 ani de la data vânzării.
Dreptul de a vă retrage dintr-un contract de vânzare de produse achiziționate la distanță, este reglementat de Art. 9 – Art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (denumită în continuare ”OUG34/2014”).
În conformitate cu prevederile OUG34/2014 Clientul este îndreptățit să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG34/2014.
Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Clientul beneficiază de o perioadă de 14 (paisprezece) zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de în adresa de livrare a comenzii, intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din OUG34/2014). SC Evora Blue SRL prelungește dreptul de retragere la 30 de zile.
În vederea exercitării dreptului de retragere, Clientul, înainte de expirarea perioadei de retragere (vezi Termenul de retragere de mai sus), va informa în scris SC Evora Blue SRL (Soari) cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul unui cereri / declarație de retragere, care trebuie să conțină:
– numele cumpărătorului, adresa de e-mail și numărul comenzii
– denumirea și numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate
– metoda de plată folosită pentru comanda
– data livrării produselor
– contul IBAN unde se poate restitui valoarea produselor
– motivul returnării (opțional)
SC Evora Blue SRL va confirma Clientului fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare. Datele de contact ale SC Evora Blue sunt specificate în prima parte a acestei pagini, cererile de retur nu se procesează telefonic.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanţă contractele având ca obiect furnizarea de produse care au fost folosite. Conform articolului 16, litera e din OUG34/2014, produsele pentru uz personal folosite/purtate nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.
Clientul își asumă responsabilitatea de a încerca produsele în așa fel încât să nu le murdărească sau să le deterioreze, iar pentru retur clientul va trimite doar produsele care nu prezintă semne de purtare. Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele folosite, indiferent de motiv. Semnalarea defectelor după folosirea produselor nu sunt acceptate.
În conformitate cu Art. 14 din OUG34/2014, Clientul, în cazul exercitării dreptului de retragere, se obligă să returneze prin expediere la sediul SC Evora Blue SRL, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din Contract.
Clientul suportă cheltuielile de returnare a produselor și se obligă să returneze produsele doar prin companii de curierat sau personal, informând SC Evora Blue SRL despre expedierea returului. Clientul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Având în vedere natura produselor comercializate de SC Evora Blue SRL, Clientul se obligă să returneze produsele într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite, cu etichetele si ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsul poate fi comercializat din nou. Produsul va fi returnat împreună cu toate accesoriile, eșantioanele gratuite, cadourile, în ambalajul original nedeteriorat împreună cu formularul de retur.
Clientul va returna Produsul către SC Evora Blue SRL la adresa: Str. Putna nr. 15, Timișoara, Timiș, România. 0732 806 303. SC Evora Blue SRL nu acceptă coletele trimise la altă adresă decât cea menţionată mai sus sau coletele expediate prin Poșta Română.
În situația în care produsele pot face obiectul dreptului contractual de retragere, după inspecția cantitativă și calitativă a produselor returnate, SC Evora Blue SRL va confirma asumarea obligațiilor legale necesare în cazul retragerii.
SC Evora Blue SRL nu va returna contravaloarea produselor în cazul in care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului.
SC Evora Blue SRL va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, nu mai târziu de 14 zile de la data la care SC Evora Blue SRL a intrat in posesia fizică a tuturor produselor returnate de Client. Pentru returnarea parțială a unei comenzi și pentru returnarea coletelor deschise, nu se restituie costurile livrării achitate de Client la plasarea comenzii.
SC Evora Blue SRL va rambursa sumele datorate dupa cum urmează:
– pentru comenzile achitate cu cardul bancar în magazin la aparatul POS și pentru comenzile achitate în numerar – prin virament bancar, este necesar să ne furnizați datele unui cont bancar pentru transferul sumelor;
– pentru comenzile achitate online și prin transfer bancar (ordin de plată) – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
Rambursarea sumelor datorate de SC Evora Blue SRL în cazul unui retur, nu se poate face în numerar.
Toate produsele comercializate de SC Evora Blue SRL sunt noi şi livrate în ambalajul original. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu va fi luată în considerare.
Cumpărătorul sau destinatarul comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului în momentul efectuării livrării, să verifice conținutul coletului și integritatea produselor comandate, imediat după preluarea coletului. În acest fel, orice situație neplăcută cauzată de manipulare în timpul transportului sau alți factori, poate fi remediată în cel mai scurt timp.
În caz de anomalie vizibilă cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsele comandate (produse lipsă, produse deteriorate), cumpărătorul sau destinatarul comenzii va trebui să urmeze în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos corespunzătoare condițiilor comenzii.
Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricărei reclamații împotriva transportatorului și a SC Evora Blue SRL, iar cumpărătorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume și nici nu va putea să pretindă ca SC Evora Blue SRL să livreze din nou produsele comandate.
SC Evora Blue SRL nu oferă serviciul de deschidere a coletului înainte de achitarea acestuia. Nu este permisă condiționarea de către cumpărător a primirii coletului sau achitării prin ramburs a prețului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea conținutului acestuia!
În cazul daunelor vizibile ale coletului, cumpărătorul va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve trebuie scrise de destinatarul comenzii pe bonul de livrare al companiei de curierat. Totodată, cumpărătorul va semnala obiecțiunile la Serviciul Clienți al vânzătorului, la numărul de telefon 0732 806 303.
Vânzătorul va deschide un dosar de daună pentru coletul deteriorat și va oferi o soluție pentru remedierea problemei (restituirea sumelor sau înlocuirea produselor) în maxim 7 zile de la primirea sesizării.
Cumpărătorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formulând toate reclamațiile și rezervele la Serviciul Clienți, prin de e-mail: info@soari.ro. Notificarea incidentelor și formularea rezervelor trebuie să intervină în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării. În notificare clientul va include numele, adresa de e-mail folosită pentru plasarea comenzii și numărul comenzii.
SC Evora Blue SRL va furniza un răspuns privind reclamațiile înregistrate, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile.
Scopul acestui site este de a prezenta ideile și percepțiile autorului în ceea ce privește marketing-ul, vânzarea și folosirea produselor Soari. Unicul scop al autorului este de a prezenta consumatorului informație și consiliere privind achiziția de produse Soari. Informațiile și recomandările prezentate reflectă strict opiniile, percepțiile și cunoștințele autorului privind subiectul și produsele menționate. Este dreptul inalienabil al fiecăruia de a judeca produsele conform propriilor criterii și de a nu fi de acord cu autorul.
Conținutul acestui site este furnizat „așa cum este” și fără garanții de orice fel, fie ele precizate în mod expres sau subînțelese. Produsele vândute prin intermediul site-ului sunt vândute „așa cum sunt”, fără garanții de orice fel, fie ele precizate în mod expres sau subînțelese. Singurele garanții ale produselor sunt prezentate mai sus. Conform măsurilor permise de legea în vigoare, SC Evora Blue SRL renunță la toate garanțiile, exprimate sau insinuate, inclusiv dar fără a se limita la garanțiile implicate ale comerțului, titulaturii și non-infringement ale unui scop în particular. SC Evora Blue SRL nu garantează și nu reprezintă conținutul acestui Site, fie el pregătit de SC Evora Blue SRL sau de terțe părți, ca fiind precis sau complet, că site-ul nu va avea erori sau viruși sau că accesul și utilizarea acestui site va fi neîntreruptă sau sigură. Vă rugăm să înțelegeți că orice garanții furnizate în legătură cu o terță parte și nu de către SC Evora Blue SRL sunt furnizate exclusiv de terță parte și nu de SC Evora Blue SRL.
Singura soluție privind posibilele nemulțumiri în legătură cu acest site o reprezintă încetarea folosirii site-ului. Prin folosirea acestui site acceptați că folosirea site-ului se face pe propriul risc. SC Evora Blue SRL nu este responsabilă pentru niciun fel de prejudiciu, fie el direct, indirect, accidental, consecvențial, special, ofensator, indiferent că acesta reiese din contract, neglijență, răspunderea strictă sau orice altă posibilitate, în legătură cu Site-ul, cu conținutul acestuia sau a produselor vândute și descrise pe site, chiar dacă este exprimată posibilitatea unui astfel de prejudiciu. În nicio împrejurare răspunderea SC Evora Blue SRL către un utilizator al site-ului nu va depăși sumă plătită de utilizator pentru accesarea site-ului sau pentru achiziția de produse vândute în cadrul lui.
În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost greșit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit pe site, iar livrarea nu s-a efectuat încă, vânzătorul își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără o notificare prealabilă de către producător.
Valoarea maximă a obligațiilor vânzătorului, față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de vânzător de la clientul respectiv.
Sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate regăsită în anexa acestui contract: POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE, ați citit și înțeles toate informațiile necesare. De asemenea, prin acordul cu Termenii și condițiile noastre înțelegeți și sunteți de acord cu procesarea datelor personale în scopul facturării și expedierii coletelor aferente comenzilor dumneavoastră. S.C. Evora Blue SRL (soari.ro) este înregistrată în Registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal sub numărul 30320.
Sunteți de acord să despăgubiți, apărați și compensați SC Evora Blue SRL de și împotriva tuturor și oricăror solicitări, daune, costuri sau alte cheltuieli, inclusiv de toate cheltuielile cu avocații privind taxe de arbitrare, în orice tribunal sau proces care ar putea apărea, direct sau indirect, din încălcarea acestui contract din partea dumneavoastră (inclusiv a încălcării Codului de Conduită) sau/și din orice alte activități desfășurate de dumneavoastră în legătură cu acest site. Această secțiune rămâne valabilă în cazul terminării acestui contract, indiferent de motiv.
Confirmați și acceptați faptul că prin trimiterea către SC Evora Blue SRL de scrisori, fie în scris sau prin e-mail, conferiți către SC Evora Blue SRL fără nici un cost, dreptul și licență perpetuă, irevocabilă, non-exclusivă, universală de a folosi, reproduce, transmite, modifica, adapta, publica pe site sau pe alte platforme online sau tipărite, afișa, distribui, traduce și a sublicenția asemenea material (integral sau parțial) sau de a-l integra în alte lucrări sub orice formă, media sau tehnologie existentă în prezent sau ce se va dezvolta în viitor, privind dreptul integral de copyright ce poate exista în acest caz. Mai mult, prin transmiterea de conținut către SC Evora Blue SRL, confirmați și garantați că aveți autoritatea de a garanta asemenea drepturi și că acest conținut transmis nu va încălca niciun drept al nici unei terțe părți, inclusiv, dar fără a se limita la copyright, mărci înregistrate sau drepturi private.
Folosirea zonelor din Site care sunt protejate de o parolă este restricționată persoanelor cărora le-a fost acordată permisiunea și parola pentru a accesa aceste zone (denumită în continuare „Persoană Autorizată”). Parola nu poate fi distribuită altor persoane, iar Persoana Autorizată este responsabilă pentru orice sau toate daunele vânzătorului apărute în urmă distribuirii parolei.
SC Evora Blue SRL își rezervă dreptul în orice moment (a) de a schimba termenii acestui contract, (b) de a schimba site-ul, inclusiv de a elimina sau întrerupe continuitatea conținutului sau specificațiilor site-ului, restricționând orele de disponibilitate sau de a limita utilizarea permisă, sau (c) de a modifica orice taxe sau tarife folosite în vederea folosirii site-ului, inclusiv instituirea unor noi taxe sau mărirea acestora sau a oricăror alte servicii în acest sens. Acest Contract poate fi modificat de SC Evora Blue SRL în orice moment prin publicarea termenilor modificați pe site, iar continuarea folosirii site-ului ulterior acestor schimbări va fi considerată acceptarea acestor modificări de termeni și condiții.
Acceptați faptul că acest contract este încheiat în România și este guvernat de și interpretat în conformitate cu legea română, exclusiv de alegerea legilor curții. Fiecare parte a acestui contract se supune exclusiv jurisdicției Judecatoriei din Timișoara, România și îndreaptă orice alte obiecțiuni, forumuri de inconveniență, loc de judecată sau jurisdicție către aceasta Judecătorie. În orice acțiune privind acest contract, partea inițiatoare va suporta costurile și tarifele avocaților. În eventualitatea faptului că prevederile acestui contract vor fi disputate în cadrul unui proces, tribunal sau jurisdicție competentă ca fiind inaplicabile, acele prevederi vor fi limitate sau eliminate în așa fel încât acest contract va rămâne în vigoare și cu titlu executoriu. Acest contract reprezintă întreaga înțelegere între părțile implicate aparținând subiectului expus și orice sau toate înțelegerile verbale sau scrise existente între părți anterioare acestui contract sunt anulate în mod expres pe această cale. Nici un act de renunțare a unei părți în cazul încălcării prevederilor contractuale sau neîndeplinirii obligațiilor care îi revin în temeiul prezentului contract nu va fi considerat un act de renunțare în cazul oricărei încălcări anterioare sau ulterioare prevederilor sau obligațiilor. Orice titlu, etichetă sau titlu de paragraf conținute în acest Contract este introdus doar pentru necesitate și sub nicio formă nu definește sau explică paragrafele.
SC Evora Blue SRL
RO30746151
Str. Lacului, Nr. 8
Cam. C, Et. 1
Ghiroda, Timiș
0732 806 303
info@soari.ro
© Copyright 2024 Soari. Toate drepturile rezervate.
Toate prețurile afișate pe site sunt exprimate în LEI și includ TVA (Taxa pe valoarea adăugată)